Rabu, 23 Februari 2011

KAU BUKAN MILIKKU LAGI...

setelah sekian lame aku melayari hidup dengan mu...akhirnya kau bahagia dengan pilihan hati mu...
kata orang kau nerubah mungkin kerana kau telah menemui pilihan hati mu...yang mengikut ciri ciri SAIZ yang kau nak...x mengapa...aku redha..hati x boleh dipaksa...hampir sebulan kau mengabaikan ku...aku setia menanti mu...x mengapa..jikalau itu yang kau mahu kan...aku pasrah...kau bukan milikku lagi...aku hanya mampau mendoakan agar kau bahagia dengan pilihan mu....memang betul lah..manusia cepat berubah..lagi kan pantai berubah...ini kan pula kita yag hanya manusia biasa...

kepada MOHD FAIRUZAL...aku pasrah dengan keputusan mu...ku doakan kebahagian mu dengan insan yang bernama LYN....'

ini coretan terakhir ku kerna blog ini selepas ni tidak ada makna nya lagi...

thanks a lot kepada sape sape yang memang follow blog kuh....

assalamualaikum.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan